Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Internetowe Biuro Obsługi Klienta działa już w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu

Klaudia Tajs
Dostęp do przedstawionego narzędzia możliwy jest przez 24 godziny na dobę, siedem  dni w tygodniu - mówi Piotr Sołtyk, prezes Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu.
Dostęp do przedstawionego narzędzia możliwy jest przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu - mówi Piotr Sołtyk, prezes Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu. Klaudia Tajs
W Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu dostępna jest nowa platforma rozliczeń Internetowe Biuro Obsługi Klienta.Ta nowa forma podglądu rozliczeń za dostarczaną wodę i odprowadzane ścieki została stworzona z myślą o kontrahentach ceniących wygodę i bezpośredni dostęp do informacji rozliczeniowych.

Internetowe Biuro Obsługi Klienta umożliwia weryfikację - podgląd wskazań dotyczących wodomierzy, przekazywanie aktualnych stanów wodomierzy, podgląd wystawionych faktur wraz z odsetkami, podgląd rozliczeń i obrotów powiązanych z kontrahentem, zarówno w formie zestawienia bieżącego jak i historycznie, generowanie stanu rozliczeń w formie wykresu, wydruk zestawień faktur, przekazywanie komunikatów kontrahentom, generowanie zgłoszeń tj. prowadzenie korespondencji pomiędzy kontrahentem a Spółką w formie: wniosku, zapytania, zgłaszanie awarii, odczyt dokumentów i formularzy udostępnionych przez Spółkę, wyrażanie opinii w pytaniach sondażowych.

W przyszłości spółka planuje uruchomić dodatkową usługę polegającą na możliwości regulowania płatności drogą elektroniczną, poprzez tak zwany koszyk płatności oraz przypomnienia o płatnościach w formie SMS.

- Warto wspomnieć, że dostęp do przedstawionego narzędzia możliwy jest przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu - mówi Piotr Sołtyk, prezes Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu. - Jest to platforma bezpieczna. Zapewnione zostało szyfrowane połączenie SSL pomiędzy klientem a serwerem.

Prezes Sołtyk dodaje, że cel przygotowania oraz uruchomienia systemu był prosty i klarowny. - To chęć wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klientów i sprostanie ich wymaganiom, z jednoczesnym dostosowaniem do e-standardów obecnie obowiązujących - dodał prezes Sołtyk. - Ważnym czynnikiem mającym wpływ na wdrożenie platformy było również podjęcie decyzji o stopniowej rezygnacji z faktur papierowych przesyłanych tradycyjnie w formie listowej i rozpoczęcie korzystania z dokumentów w formie elektronicznej. Takie działania mają za zadanie redukcję dotychczas ponoszonych kosztów. Mamy nadzieję, że nowy serwis zapewni naszym klientom poczucie komfortu w korzystaniu z usług, poprawi standardy obsługi i stanie się podstawowym narzędziem służącym zdobywaniu informacji i kontaktowaniu się z przedsiębiorstwem.

Użytkownikami Internetowego Biura Obsługi Klienta mogą zostać klienci, którzy posiadają aktualną umowę z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o., oraz dokonali rejestracji w systemie. - Należy zalogować się na platformie, która zamieszczona jest na stronie naszego przedsiębiorstwa - sugeruje Piotr Sołtyk. - Otrzyma zwrotny meil z dostępem do hasła. Wystarczy się zalogować.

Narzędzie dostępne jest pod adresem strony: https://ibok.pgkim.sandomierz.pl Odnośniki do IBOKa znajdą Państwo również na stronie głównej PGKiM Sandomierz (menu górne pod logo Spółki oraz menu boczne prawe – ikona grafiki.

od 12 lat
Wideo

Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na sandomierz.naszemiasto.pl Nasze Miasto